onsdag 27. juni 2012

Bokkort til bryllup

Jeg har laget en til bryllupsbok. Nesten lik den forrige! Bryllupet var i helgen som var, så nå kan jeg jo poste det :)
Jeg har tatt i bruk papirer fra Papirdesign og Bazzill. Legger dette kortet i disse utfordringene:
Charm fra Kort og Godt. Hjertet er stanset ut med dise fra Sissix og pyntet med blomster fra WOC og osteklut. Oppå blomstene har jeg sprayet masse glimmermist og Stickles glitterglue. Det lille stempelet med "gratulerer" er fra Kort og Godt.
Halvperlene er fra Kort og Godt. Brudeparet er et ukjent stempel som jeg fant på ebay. Hjerterammen rundt brudeparet er stanset ut med dise fra Spellbinders.
Datoen på siden er stanset ut med dise fra Tim Holtz.
Her er innsiden.  Har tatt i bruk punch fra MS og EK. Dise fra Nellie Snellen og Spellbinders. Tekststemplene er fra Kort og Godt. Perlebånd, tråd og blonder er også brukt.

Ellers har jeg jo brukt masse Sookwang tape. Kantene er sydd og svertet med stempel fra Tim Holtz.

Takk for alle søte og snille kommentarer :)

9 kommentarer:

  1. WOOOW:) Så nyyydelig denne var!
    Har sittet og kost meg med de siste bloggene dine.
    Så mye flott du har laget!
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Å så nydelig denne boken var, Så masse flotte blomster du hadde pyntet med:)
    klem bente:9

    SvarSlett
  3. Så nydelig et bokkort! Herlige farger du har brukt. Klem, Berit :)

    SvarSlett
  4. Wow så utrolig nydelig bryllupsbok !!
    Så gjennomført,alt var bare helt nydelig.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Sååååå lekkert:)
    Nydelig og delikat.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Et utrolig lekkert bryllupakort Sandra, så delikate farger og nydelig pyntet på alle sider!
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  7. Woow bryllupsboken ble utrolig vakker og så nydelig pyntet Sandra :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  8. Åhh, nydelig og flott bryllupsbokkort! Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  9. Nydelig bryllupsbok. Flott pyntet.

    Klem May Britt

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten hilsen!