tirsdag 1. mai 2012

Willow with coffie 2 go

Jippi, vi er kommet til mai måned! På denne vakre maidagen har jeg laget dette kortet. Motivet er fargelagt med Distress ink. Jeg ville så gjerne bli med på utfordringen til Papirdokkene. De hadde nemlig bursdagstema med tall og lifting av et DTbidrag. Jeg vil så absolutt lifte Angella som har laget kortet på denne linken. Nydelig og artig med shakercardeffekt.
Prydet kortet mitt med ekstra blomster slik at jeg også kan være med på Nordsaltens hobbyklubb sin utfordring #53 flower power.

I have used:
Paper: Bazzill and Papirdesign
Stamps: Whiff of Joy(Willow with coffie 2 go", NSS(Hurra for deg), Papirdesign(Tenk positive tanker...)
Charms: Kort og Godt(hanger), Desiree(heart)
Dies: Spellbinders(S4-139 and S4-138)
Eyelets from Melissa Frances, flowers from WOC, tags from Paper reflections, cheese cloth, cardboard from a regular paperbox and the edges are stitched!

14 kommentarer:

  1. Et nydelig og gjennomført kort.

    SvarSlett
  2. Kjempestilig! Kult motiv til en jente i den alderen! Nydelig utført og flott liftet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort! Nydelig pyntet og et stilig motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. Knallstilig!! Nydelige farger:-))

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia

    SvarSlett
  5. Flott kort du har laget.
    Takk for at du bidrar til bursdagsfeiring hos papirdokkene. Lykke til!
    Angella

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei Sandra så gøy at jeg nå kan skrive her hos deg.Kortet du har laga er NYDELIGT.Så fint malt motiv,herlige farger og lekkert pynta.Mye fint her hos deg.Klem Synnøve

    SvarSlett
  8. Så nydelig kort fra deg og har scrolla ned over og du lager så mye flott:) Takker for koselig ord i bloggen min:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig besøk i bloggen min!
    Du lager nydelige kort. Jeg kommer tilbake :)
    God helg!

    SvarSlett
  10. Så elegant dette kortet var. Perfekt til ei ung dame :)

    SvarSlett
  11. Dette kortet var lekkert. Nydelig pyntet. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

    SvarSlett
  12. Så fina kort du gör! Otroligt vackra. Och tack för besöket och de fina orden i min blogg.

    SvarSlett
  13. Hei igjen,jeg har en award til deg i bloggen min.Fint hvis du vil ha den,klem Synnøve

    SvarSlett
  14. Utrolig nydelig kort du har laget her. Liker så godt alle de ulike detaljene du har med:)
    Klem fra Jeanett:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten hilsen!